środa, 6 marca 2013

Buty - miłość w kolorach neonu




Kolor neonowy to hit sezonu. Możemy go znaleźć wszędzie - buty, bluzki, spodnie, dodatki, paznokcie itp. itd.  Jednak dzisiaj postanowiłyśmy skupić się  przede wszystkim na butach i wyrazić swoją opinię na ten temat.

KLAUDIA: Neonowe buty? awww <3 Ale bez przesady. W szpilkach najlepiej neonowe podeszwy lub jakieś wstawki. Całe buty według mnie wyglądają kiczowato. Adidasy i trampki najlepiej wyglądają z neonowymi sznurówkami, ewentualnie jakieś jaskrawe wstawki. Jednak to moje zdanie.

MAJKA: Ostatnio wybrałam się do Kaskady w Szczecinie. Wchodząc do m.in do CCC i Deichamana od razu w oczy rzucały mi się właśnie neonowe buty w każdym wydaniu. Neonowe szpilki, neonowe balerinki, neonowe trampki, neonowe adidasy i wiele innych. Ja, jako osoba kochająca neony wyłącznie na wystawach i na kimś byłam zachwycona. Wszędzie mieniły się kolory. Jednak sama siebie nie wyobrażam w takich butach. Przyzwyczajenie do standardowych kolorów? Sądzę, że w dużym stopniu tak. Mimo, że nie są one dla mnie to, uwielbiam neonowe kolory i uwielbiam buty w tym kolorze.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękujemy za wszystkie komentarze i obserwacje. Każdy komentarz znaczy dla nas bardzo wiele i na pewno również chętnie zajrzymy na Wasze blogi :)